-sannaandersson-

Alla inlägg under september 2011

Av sanna andersson - 23 september 2011 07:44

chacha.


ska snart till skolan och nu väntar jag på att maja ska ringa . bloggar efter skolan . tur att de är fredad och att vi slipper gå till halv 4 som 6c gör :D och i morgon ska jag till birsta med emma femma :) 



     och blå sundsvall byxer :) 



/s   

Av sanna andersson - 22 september 2011 16:41

chacha...


sry att ja inte bloggat på ett tag . men ha inte orkat... också blir jag så sur på skolan,,, för det första så fick vi inte ha skåp i 6an som alla 6or ha faft ! och för det andra så ha vi 3 långdagar !! asså min brorsa ha 3  långdagar och han går i 9an ,, vi går bara i 6an... ååå dammp... men iaf så ska jag äta snart sen kolla på tv elr nått..-_- . franska läxa idag kunde alla utom en :P



     och ja jag har tråkigt :P mobba inte ! :)

hej

Av sanna andersson - 20 september 2011 15:53

chacha!


kom hem från skolan för typ 2 timmar sen. sen plugga jag franska och nu sitter ja vid datan och nördar.. nu när jag ha en egen <3. ha inge mer att skriva om så, elr joo . nån fyller år i morgon.. undra vem????? jag kanske . aa :) längtar. men nu ska jag checka fb. här kmr 2 bilder på moi:

   



                    /s  

           

Av sanna andersson - 19 september 2011 14:08

 

Av sanna andersson - 19 september 2011 08:22

chacha.


är hemma idag för att jag mår inge bra, ha jätte ont i huve och det känns som min hals ska sprängas...orkar inte blogga nå mke , fåse om jag bloggar ikväll , kanaske . och det blir inge stallet för mej idag :/ dels för att jag stanna hemma och dels för jag skulle nog inte orka de. det är första gången jag säger att jag inte orkar rida :O men nu gör jag verkligen inte de..  blää. trött tjeej. ha verkligen bildbrist så det kommer nog bli mest dårliga cam bilder på moi :)




              /s        ( 2 dagar kvar>)   

Av sanna andersson - 16 september 2011 18:45

chacha. nu sitter jag och äter och ska snart åka hem, ha inge mer att skiva. , skriver mer när jag kommer hem,. kanske



     

Av sanna andersson - 16 september 2011 14:16

chacha.


kom nyss hem från skolan , och nu ska jag fixa mej sen dra in till stan. gå in på media markt och kolla på en data till pappa , sen ska vi åka och äta hon erika´s mamma ( med erika också såklart) :) men nu äre bara 5 dagar kvar tills man e 13:) längtar så mke. nu  ska jag gå till sixten , sen fixa mej.


     


              /s

Av sanna andersson - 15 september 2011 19:51

chahca!!


åt nyss midddaaah haha närå....trött -_- , jag va m maja efter skolan och vi körde mest minifyrhjuling :D ASKUL förutom att man höll på att välta några gånger ;P smidigt, nu måste jag städa garderoben , weeee gud va kul, not . ja jag ha bra humor.



   /s  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards